İstanbul’da Avrupa yakasında devlet hastanesinde doğum yapmış olan arkadaşlarım hangi hastanede doğum yaptınız memnun kaldınız mı? Şuan kontrollerime özelde devam ediyorum fakat doğum için devleti tercih etmek zorunda kalabilirim malum fiyatlardan dolayı. Şuanda en düşük 20.000 çünkü. Normal olarak ilerliyor hamileliğim şuan için