slmsnl Benim 2. Gebeliğim 15 aylık kızım var 13 haftalık hamileyim 2. Gebelikte bebeğinizi kaçıncı haftada hissettiniz 2. Ler daha erken hissediliyormuş 1 hafta önce gıdıklanma sürtme gibi hissediyordum ama 3-4 gündür dikkat ediyorum hiç olmuyo
Merve201119 slmsnl canım valla ben ilk gebeliğimde 20 de hissettim ikincide 18 de bu üçüncü olacak ve baya üstünden zaman geçti 8 yıl geçti bunuda tam 20 de hissettim
Moonsherose87 Bende aynı haftadayım ilk çocuğum 6 yaşında 19 gibi hissettim bunu bende merak ediyorum bekleyip görelim bakalım 😊
slmsnl Moonsherose87 2. Daha erken hissedilir deniyor hep gıdıklanma gibi içten hissettim ama artık dinliyorum ediyorum hiç öyle bişet olmuyor bekleyelim bakalım 😊😊
Merve201119 slmsnl kuzum biraz öyle olmuş sanki 12 lerde hissetmek biraz mümkün değil gibi gözüküyor ama ilerleyen haftalarda hissedersin elbet biraz yapıylada bebeğin duruşuylada alakalı tabi sağlıkla kucağına alırsın inşallah😍