Kızlar merhaba daha önce çok kez yazmıştım buraya 2 kere 3 4 aylıkken kalp durmasından kürtaj oldum uzun süredir tekrar istiyordum aylar sonra nasip oldu çok şükür bugün öğrendim kürtaj sonrası hamile kalanlar ne gibi yol izledi neler kullandınız randevuma daha çok uygulamaya göre 4+4 gözüküyor ama çok korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan