Doktor kontrolümde bebeğin eşinin rahim ağzına yerleştiği söylendi ve riskli gebelik dendi böyle birşey başına gelen varmı doğum yapan peki korkuyorum kanaman ola bilir dendi amaliyat esnasında kanama ola bilir kan gereke bilir hatta rahim alınması gereken durumlara kadar gide bilir dendi 😞