Mymommm Kızlar hamilelikte çatlak için ne kullanıp memnun kaldınız ? Ben Seda altının kremini görüştüm kullanıyorum ama pek bi faydası yok gibi siz kullandınız mı
Dileksue Mymommm ben kullanıyorum çok memnunum yani nemlendirici güzel 32. Haftadayım çatlak zaten genetik çatlıcağı varsa çatlar lieracta kullanıyorum ama bu daha nemlendiriyor olan çatlakların rengini de açtı
Mymommm Dileksue Seda altınınki mi daha iyi geldi size bende kullanıyorum ama hiç rengini bile açmadı çatlakların
Dileksue Mymommm ben 4. Kutum nemlendirmesinden dolayı en cok bunu sürüyorum yani eski çatlakların rengini açtı henüz yeni çatlağım olmadı ama çabuk çatlayan bir cildim var kiloda aldım o yüzden günde 3 kere veya her kaşıntı hissettiğimde bol bol sürüyorum