seyma3737 Kızım olacak nasip olursa miraç ismi çok hoşuma gidiyor ama erkek ismi olarak konuluyor sanırım genelde kız içinde konulan bir isim mi sizce?
ekc seyma3737 abimin eşinin, gelinleri diyim( onunda abisinin eşi oluyor😅) kızının adını miraç koydu yani kızda da gördüm ben