AzcikMantikliOlun MadamSLN ne güzel söylemişsiniz keşke haddimizi de bilsek! Yanlış ve içi boş bilginin her türlüsüne karşıyım. Özgürce yorumumu ifade ettim. Bunun bir atar gider olduğunu düşünüyorsanız. Size bir fincan papatya çayı öneriyorum. Sevgiler 🫶