Yaseminkadir Merhaba ben de 11 haftalığım günde 3 doz alıyorum bir kere de ilk kanamam da vuruldum iğne ama doğumu etkilediğini bilmiyodum rahim kalinlastirici özelliği olduğunu biliyorum acaba o yuzden mi açılma olmuyor mu diye soruyorsunuz😕