Seheremrlh memursanız eğer maaşınızı alabiliyorsunuz, SGKlı ve asgari ücretli çalışansanız eğer doğum yaptıktan sonra ilk part doğum rapor paranızı işe başladıktan sonra ikinci part doğum paranızı alıyorsunuz aylık alamıyorsunuz. Ücretsiz izinde zaten para maaş hakedişiniz yok adı üstünde ücretsiz izin.