Gugur canım 32. Haftadayim iki gün önce de bana dedi doktor suyun fazla dedi, bi önceki doktorum şeker yüklemesi yapmamıştı, tokluk sekerine bakıp her şey yolunda demişti
Şimdi 2 gündür diyetteyim, çok az ekmek yiyorum, deli gibi meyve yerdim gün boyu, bugün mesela 2 elma 1 portakal dışında bir şey yemedim, yoğurt ve ceviz yiyorum, abur cubur çikolata zart zurt gazlı icecek tamamen kestim, 35. Haftada yine kontrol var inşallah düzelir. Sen de diyet yap.