30 haftalık hamileyim 24.haftadan beri kafa cevremiz geriden geliyor 26.haftada karin cevresi de geri dediler suan 30 dayız karin cevresi iyi dedi doktor kan akimi suyu nst güzel gelişiyor bebek dedi ama kafa çevresi iyi kafa çapı iki hafta geriden geliyor cok üzülüyorum artik yoruldum hamileliğimi kendime zehir ettim artık gücüm kalmadı ne yapacağımı bilmiyorum sağlıklı doğması tek ümidim😥