Cvznrrr Nescafe , yedi karışımlı kahve içiyorum oda haftada bir. Siz kahve içiyor musunuz? Bilgileriniz neler 😊
Medineuyanik Cvznrrr günde bir bardak kahveye iznim var benim , her akşam bir bardak içiyorum valla 😂
ilongirav Cvznrrr benim doktorum üç fincan günde içebilirsin demişti buna bitki çayları da dahil o yüzden ben içiyorum hamilelikten önce de zaten günde 5-6 fincan içerdim 😅 kafeinsiz kahvelerde var aklınızda olsun
Polenmom Cvznrrr riskli gebelik ve içmemeye çalışıyorum çoook canım istiyor şu ana kadar iki defa içtim birisi filtre birisi kafeinsiz ve zorlanıyorum resmen bağımlıyım ben kahveye 🫣 ve evdeki tüm kahve makinelerini kaldırmak zorunda kaldım 😬
Havvakc Sadece canım isterse Türk kahvesi içiyorum onuda kafeinsiz aldım o şekilde tüketiyorum. Haftada bir kere falan dediğim gibi canım isterse öyle. 😊
Melos066 Cvznrrr çok sağlıklı deil iyi olmaz diyorlar ben şekersiz içerim çay kahve ama canım tatli isteyince binde bir 1 tane onun da yarısını icebiliyorum fazla icmeyince birşey olmaz heralde
cokbilmismom Türk kahvesi içiyorum ama bir yere gidersem veya bana biri gelirse içiyorum öyle çok aram yok evdeyken kendi kendime yapmam. Ama nescafe hiç içmem o zaten çok selülit yapıyor hamileyken hic ihtiyacim yok 🙈