ilongirav Nidahll 18. haftada girdim zayıf olduğum için rahat bakılabildi hatta doktor kilolu olsaydın bir iki hafta sonra çağırırdım dedi 😅
mervemurat16 Nidahll 21.ci haftamda girdim iki kez girdim 4 gün arayla devlette sırtı dönük olduğu için bakamadılar.Sonra özelde baktırdım detaylıca incelediler
karaguzelirem_ 21.haftamda gitmiştim şuan 24+4 haftadayım 25.haftamda ise şeker yüklemesi için çağırdı doktorum ona gideceğim