Fnsengul Merhaba kızlar 3 aylık oğlum nasıl oldu bilmiyoruz ama uyuz oldu ne yaptıysam geçmiyor. Başına gelen var mı ne kullandınız nasıl geçti ne olur yardımcı olun
Gozdecaner Fnsengul doktorun verdiği losyonlar dışı bişey kullanmayın daha çok küçük sağlık ocağından falan kapmıştır sizede bulaşacaktır kendinizde sürün
Nesli46 Fnsengul travazol kullanabilirsin bende kızıma onu kullanmıştım gece yatarken bi nebze rahatlatıyor kaşındırmıyor