mhmtsmy Kışın doğum yapan anneler doğumum aralık sonu ocakbaşı gibi olacak .hastanede yanımda kalan refakatçi için battaniye ya da benim için kalın bir şeylere ihtiyaç var mı ?ekstra hırka götürmeli miyim hastanenin içi sıcak mı oluyor?
Elffyns mhmtsmy benim de aralık sonu ben yelek koydum lohusa olcaz annem yelek olsun bari dedi birde pijama takımı almıştım sabahlıkları var üzerin de zaten odalar sıcak olur kalın çorap aldım ama ayaktan üşütmemek için
Sarkac mhmtsmy ben 4 yıl önce doğum yaptım. Aralıktı gerek yoktu oda zaten sıcak oluyor özelde öğleydi devleti bilmiyorum. Ama eminim devlette öledir. Kendine yelek koysan yeter ama inan hastane sıcak oluyor
Fatmagll Daha önce doğum yapmadım ama ameliyat olduğum için söylüyorum eğer sezeryan vs olursan narkoz alacaksan üşüyebilirsin biraz birde gittiğin hastanede önemli tabi sen yinede birşeyler al derim