Nese_2770 Merhaba arkadaşlar nöbet tutamaz raporu için tam 24+0 mi olmak gerekiyor en az . Yoksa 23+ larda da alabiliyor muyuz bilgisi olan var mı
RavzaGanioglu Ben 24 te verdim 24 diye biliyorum hocam. Ben de bilginiz varsa 15 tatili dogumdan sonraki izne eklettiremedigim soylendi soze boyle bi bilgi verildi mi sorabilir miyim