monarosamommy 37+3 den selamlar❤️ canım bende öyleyim her gece bel ağrısı eklem ağrısı eklem şişliği ile kalkıyorum. Eşime sürekli bacaklarımı ayaklarımı ovduruyorum. Gün içerisinde aktif yürüyüş yapmaya çalışıyorum evde ama tabi ne fayda. Tuz desen hamilelikten önce de tüketmezdim. Tansiyonumda 10-9 hep normal ya da düşük seyrediyor. Doktoruma bunları anlattığımda normal son zamanlarda olur demişti. Magnezyum takviyesi verdi, sade soda iç dedi. Bebişlerimiz artık kocaman oldu normal karşılıyorum az sabır annesi🩷🥺 Doğum sancısı olduğunda bu şekilde olmazmış öyle söyledi doktorum