Angel161023 bende ayin 24 de aşılama yaptım dün temizlik yapayım dedim biraz 1 haftadır evi ellemedim hiç makineledim her yeri çamaşır bulaşık yemek birde akşama misafirim geldi daha bel ağrısından uyuyamadım birde 2 yaşında oğlum grip oldu bana da bulastirdi inşaallah bir sorun olmaz