Merhaba kızlar ,
Bugün aşılama oldum aşılama sonrasında akıntı hissettim canım yandı sanırım o hisle kendimi sıktım çıkmış olma ihtimali var mıdır ? Kalkınca doktora sordum normal dedi T ye baktığım da kanama olmuş onu gördüm bide normal mi ? Aşılama olanlar yorum yaparsa sevinirim inşallah pozitif görürüm sonucu pek umudum kalmasa da ❤️