momqq Bende öğretmenim çiçek ya da çiçek sepetinden alınan süs eşyası tarzı hediyeleri hiç sevmiyorum. Tabiki düşünmeleri yeter ama hem gereksiz pahalı hem de kuruyup gidiyorlar ya da süs eşyası eve uymazsa hiç kullanılmıyorlar herkesin zevki farklı olduğu için. Onun yerine güzel bi kupa almaları daha çok hoşuma gidiyordu. Kupa yani her türlü kullanılıyor ya da güzel bi okuma kitabı, güzel bi defter, ya da bi mutfak eşyası daha kullanışlı oluyor ve yıllarca kullanılıyor 🫶🏻