Sarkac Sevvalll42 ayni durumdayız canm ben normalde düşunmuyordum. Ama icimde his oldu birde kasiklarda agrı gögüs ucumu sıkınca ağrıması şüphelendim
Merve-metin Sevvalll42 şuan çıkmaz canım erken gebelik testleri bile adete 6 gün kala gösteriyor benim 2 gün gecikmem var ben test yapmamak için kendimi tutuyorum bi kaç gün daha geçsin öyle yaparım diyorum
Nsimsek Sevvalll42 ben adet günü yaptım buna rağmen çok silik oldu zor anlaşıldı ama bir gün sonrası en netti
Nsimsek Sevvalll42 teşekkür ederim benimde zor oldu klomenle düşükten sonra 6 ay bekledim 3 ay çift çizgi bekledim
Sevvalll42 Nsimsek benim 2. Ay inşallah tutar bende ilk çocuğumu kaybettim 4 ay önce 😓 Allah sabır versin sizede
Selinmoon Sarkac canım ben trendyoldan ovulasyon testleri aldım onun yanında 5 tane hediye ettiler . Bak istersen ♥️
Sarkac Selinmoon ayy bugun soriyim eczaneye bakalm yüksek degilse aliyım. Heyecan tuttu yeniden 4 yıl sonra
Merve-metin Sevvalll42 gecikmenin bugün 2.günü canım bakalım şuan çalışıyorum ama yarın sabah ilk idrarla yapayım olmadı