Kızlar bu sabah lavaboya kalktım lavaboda çıktıktan sonra iç çamaşırı ıslak hissettim Bi baktım baya baya ıslak suyum geliyor diye dusunuyrm oğlumda da böyle olmuştu ama 35+0 sizce sıkıntı olur mu erken mi hastaneye gitsem mi kararsız kaldım sancim yok hafif hafif bel ağrım var geceden beri ama küçük değil mi diye düşünüyorum geçen hafta kontrole gittim bebeğin gelişimi gayet iyi Bi sıkıntı yok normal doğum pozisyonunu almış dedi doktorum ama 35 hafta küçük değil mi oğlum 40+4 te dogdu