Merhaba,34+4 haftalık hamileyim kaç gündür çocugun hareketlerinde çok azalma vardı bugün tedirgin olup başka bir hastaneye ( özel ) ultrasona gittim,doktorum yurtdışında olduğu için.Bu arada şekerim var dikkat ediyorum, insulin kullanıyorum.Bebek ultrasonda 39+3 çıktı.
En son ultrasonda 33 haftada olmuştum ( kilosu 2700 Gr,boyu 43,5 sm), bugün 34+4 hafta (kilosu 3995 Gr,boyu 50,4 sm )
Suyu iki bebeğe yetecek kadar fazladır, doğum pozisyonunu almış,idrarı çok zaman tutamıyorum,vajinamda baya bir baskı var.Her yerimde ağrı var ama nst-de sancı yok,nede açıklık yok.Ultrason doktoru artık çocuk yetişmiş, sezeryanla olacaksa tam alinmalı, bugün doktorumu aradım oda biz senden zaten 4 kilo üstü bebek bekliyorduk ,suyu az olmasın fazla olması önemli değil.Nstde sancı çıkmazsa 36-cı haftaya kadar bekleyelim.Bu arada çocuğun kalp ritmi 160 çıktı, dediler hareketlerin suyunun fazla olmasından dolayı hissetmiyorsun.Her 2 doktorda mesleğinde çok iyiler ,ama ikiside farklı şeyler söylüyor.Kime inanacağımı bilmiyorum.Sizlerde bunu yaşayan oldumu,doktorunuz ne yaptı,kaç haftada doğuma aldı?