Bu hafta 27.haftadayım. Son iki gündür bebek hareketlerinde güçsüzleşme var sanki. Ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Rutin oluşturmam için sayı takip etmem gerekir mi?
Bi de dün ev işi yaparken çok yordum kendimi sanırım. Temizlik yapmadım ama ortalığı topla, kışlık ayakkabı bot çıkar vs derken çök kalk hareketlerini çok yaptım sanırım. Ondan kaynaklı da olabilir mi ?