Bbsra Kızlar merhaba bugun kesemi gördüm çok şükür normal herşey dedi. Ama eve gelince belimin biraz aşşağısında ki kemikte ağrı var artık belim mi ağrıyo yoksa kemik ağrısımı anlamadım ama karnımda şükür ağrı yok yaşayan var mı 😭😭
AsyaResul Benimde belim agriyor arada 10+3‘deyim. normalmis dediler ama o hafta icin öyle mi bilemiyorum insallah birsey yoktur. 😊
Bbsra Queenn bi kaybım var 😏 oysa öğrendiğimden beri yatıyorum bugun kont vardı doktor sorun yok dedi ama işte rabbim bilir allahım hakkımızda hayırlısını nasip etsin banada dua edin olur mu 😭
Queenn Bbsra canım benim hiç düşünme 10 gün önce kanamam oldu cok şükür yavrum benimle bende daha önce düşük yaşadım şuan 7+3 uz doktorun herşey yolunda diyosa güven kendini boşa yıpratma ☺️