Sat 11 şubattı. Ama 20 martta beta 15 ile hamile olduğumu öğrendim kese falan görünmüyordu. Sadece rahim
Kalınlaşması vardı adet tarihi düzenlemesi yapıldı. Kese görününce. 28 Şubat olarak ayarlandı. Detayliya gittiğimde organ gelişimi bir hafta ondeydi. Suanda da bir hafta önden gidiyor. Gayet normal bir gebelik geçirdim 😊