Bbsra Kızlar merhaba bugun kesemi gördüm çok şükür normal herşey dedi. Ama eve gelince belimin biraz aşşağısında ki kemikte ağrı var artık belim mi ağrıyo yoksa kemik ağrısımı anlamadım ama karnımda şükür ağrı yok yaşayan var mı 😭😭