Kızlar günaydın. Karacigerimde hemanjiom (damar yumağı) var. 4-5 yıl önce doktor kazalara, düşmelere vs dikkat et demişti iç kanama olmasın diye. Geçenlerde takip eden doktoruma sordum. Büyük bir şey değilse sorun olmaz ama doğum yaptıracak olan doktoruna belirt yine de boyutuna baksınlar dedi. Ikınmada vs bir sorun çıkarmasın diye. İçinizde hiç bu durumu yaşayan var mı hemanjiomu olan?