Aliefezeyno Arkadaşlar merhaba geçen hafta 23 hafta 2 günlükken hastaneye gittiğimde bebeğim 484 gram çıkmıştı. Doktor gerilik var dedi. Bir hafta geriden geliyor dedi. Sizin o haftalarda ne kadardi çok mu düşük kilosu
Pamuk Aliefezeyno Her bebek farklıdır canim kimi bebekler minyon olur.Benimde 1 hafta geriden geliyor başından beri geç döllenme yüzünden.Kimsenin kilosu ile karşılaştırıp üzülme.
Mimpie Aliefezeyno 22+5teyken 420 grdı doktorum normal demişti, diğer ölçümlerinde sıkıntı yoksa canını sıkma hiç. sonra sonra toparlıyor kiloyu ☺️
HilalYlmz Aliefezeyno canısı kilolu bebek sağlıklı bebek algısını bi bıraksınlar kilosu az olsun sağlığı herşeyi yerindeyse hiç bir sorun yok demektir
Aliefezeyno Mimpie çok teşekkürler 😇 şimdi ne kadar sizinki. Bir de toplum baskısı bebeği besleyemiyorsun yok 2 kilo mu doğuracaksin öyle olmaz falan filan yorucu hep
Pamuk Aliefezeyno Bende çok üzülmüştüm.Ama başından beri geri olduğu icin doktorlar çok normal bebeğin gelişimi iyi olduktan sonra endişe etme dediler.
Mimpie Aliefezeyno şuan 29+3üm 29 haftalıkken gittiğimde 1300 grdı. doktorum tahminen 3200 doğurursun dedi. genetikle alakalı biraz da eşim kilolu ama ben zayıfım. 26 yaşındayım en fazla 50 kiloyu görebildim bu yaşıma kadar 🤷🏻♀️
Aliefezeyno Mimpie bende 43 kilonile hamile kaldım zaten eşim de minyon bende öyle hani yapılı bir bebek olmaz zaten ama herkes öyle bir baski yapiyor ki ister istemez kendimi kötü hissediyorum
Aliefezeyno @“Mimpie”#p30310521normaldi kötü hiç bir şey söylemedi olumsuz. Sadece şu an 23 hafta 2 gün 22 hafta ile uyumlu dedi
Birikrabirsusam Aliefezeyno bize de 23+3 de 560 gr dedi. Bence senin bebeğin de zayıf değil daha yeni kilo almaya başlıyolar çünkü.
C9-3_g Ben 21+4te detaylı ultrason girdim o zaman 469gr dedi ama günün den 4 gün büyük dedi şuan 23+1 günlük