Sibelsamet_64 hayır maalesef. Mavide de sarı pakette de yok. Sarı paket maviye göre biraz daha yumuşak ama hiç pişik olmadı benim oğlum. Bazen hafif kızarma görüyorum hemen bepntol sürüyorum geçiyorum. Sızdırma da atıyorum mesela 2 numaranın sonlarına doğru olabiliyor. 3 numaraya geçerken. O zamanda sık değiştirince sızdırma olacağını sanmıyorum. Ben 3 aydır kullanıyorum