iremnur_17 İlk bebişim ve kıyafet konusunda hiç bir fikrim yok. Kaç adet kaç aylık zıbın gerekiyor (kısa,uzun,sıfır kolmu hangisi gerekli) birde kıyafet kaç adet ve kaç aylık gerekli olur? Tecrübeli annelerden cevap bekliyorum ☺️💞
Meryeminannesi20 iremnur_17 valla ikinci kızım olcak ilk kızımdan bi kaç parça eşya var ama tam olarak hatırlamıyorum ne var ne yoktu diye üşeniyorum bakmaya daha çok zaman varmış gibime geliyor ☺ hastane çıkışı alcam ismine özel büyük kızımdada yaptırmıştım büyüdüklerinde hatıra olarak onlara vereceğim. Saklasınlar ömür boyu, bide el emeği battaniye yapmıştım bu kızımdada yapacağım herkesinki kendine özel olsun
birpcoslu iremnur_17 benimki de şubat sonu indikçe gördükçe alıyoruz bi şeyler bi adet 10lu bi adet 5li hastane çıkışı aldım bikaç zıbın aldım uzun kollu ve kısa kollu yinede biraz daha alıeım gibi
nurpinar Benimde Şubat başı gözüküyor doğum 3 uzun kollu 3 kısa kollu 3 tanede sıfır kol zıbın aldım 2 tane onlu 2 tane beşli hastane çıkışı 2 tulum 2 tane de normal takım aldım 03 ay bunlar. 3 6 ay bir tulum birde takım aldım ama fazla 3 6 ay almayı düşünmüyorum çünkü yaza gelecek o aylar yazlık tişört şort falan alırım o zaman, bende böyle 😊
iremnur_17 nurpinar benimde şubat ortası☺️ 10lu hastane çıkışı 1 adet aldım 1 tanede 5 li aldım çünkü şöyle düşündüm kilosu bir tık önde gidiyor bende babası da iri o yüzden 3-6 ay aldım genelde ama sanki yetmeyecek gibime geldi 😂
Edayigit Canım ilk kızımda şubatta doğmuştu şuan 12 haftalık hamileyim doğrusunu söylemek gerekirse çokta aman aman bi yatırım yapmana gerek yok hepsinden 4-5 tane olsa yetiyor sürekli yıkanıyo zaten yıkamazssan hemn leke kalıyo o yüzden çabuk yıkarsan yetiyo ilk atlet niyetine 0 kollu zıbın üstüne kollu zıbın bide üstüne yeni doğan takımı yetiyo sadece bol bol ağız mendili gidiyo hem kusuyo hemde süt mama içerken çok doküyo çocuk emzirirken filanda lazım oluyo bol olması gereken bi tek ağız mendili oluyo bu benim tecrübem canım 🫣🐣🫶🏻
iremnur_17 Edayigit o zaman benim kıyafet alışverişimde tamamlanmış 🤭 farkında olmadan ağız mendilini çok almışım zaten 😇 birde battaniye sizce kaç adet olmalı çok kullanılıyor diyorlar doğru mu
nurpinar iremnur_17 yıkamak sorun değil de kuruması zor Şubat ayında hemen kurumuyor çamaşırlar benim kurutma makinem de yok o yüzden ben biraz tedbirli olmak istedim bebekler çok kirletiyo çişiydi kakasıydı mamasıydı diyor herkes bide benimki erkek malum erkek çocukları bez değiştirirken de çok batırıyormuş üstünü 🤭
iremnur_17 nurpinar ay doğru kurutması var benim de erkek ve etrafımda da hiç erkek bebek büyüten yok bu çiş muhabbeti çok olur gibime geliyor kıza nazaran 😂 yedekli olmasında fayda var doğru
Elmass Oğlumun ve kuzeninin kıyafetlerini giyecek kızım 😊 sadece hastane çıkışı aldım ama ilk etapta hızlı kilo aldıkları için her şeyden çokça almayın. Müslin battaniye ve normal battaniye alın. Zıbınları mutlaka kafadan kolay geçenlerden olsun. Tulumlar çok kullanışlı değil çünkü bacakları hızlı uzayınca kasıyor çocuk rahat edemiyor o yüzden ben genelde alt üst takım şeklinde almıştım. Ağız mendili ve önlük alabilirsiniz.
iremnur_17 Elmass müslin ve battaniye kaç adet yeterli olur sizce ? 2. Çocukta eksikler daha erken bitiyor sanırım ilkten çoğu şey kalmış oluyor zaten ☺️ sağlıkla gelsin 🌸
smnbr iremnur_17 Müslin i bence daha çok alın. Banyo yaptırırken vücudun üşümemesi için müslinle kapayın üstünü diyo hemşireler. Yeri geliyo puset örtüsü oluyo. Yeri geliyo yazlık kundak oluyo falan. Geçen yaz arkadaşımda gördüm, iki yaşındaki kızı için hala müslin kullanıyo. O derece kullanışlı bişi. Ben sanırım müslinlerden 5-6 tane aldım.
Elmass iremnur_17 3-4 tane yeterli bence terletmediği için genelde ona kundak yapılıyor. Eksikler çıktıkça alın bence ilk etapta kışı atlatana kadar genelde aşılar hastane kontrolü için falan dışarı çıkılır. Ondada ince kalın battaniye iş görür zaten
iremnur_17 Meryeminannesi20 çok güzel düşünmüşsünüz 🌸 bende puffy battaniye ördüm hastane çıkışının biri isimli saklamak istiyorum çünkü sizin gibi hatıra kalsın onlara 🥹🥰
iremnur_17 smnbr evet bende duymuştum onu 3 tane var bi 3 tane daha alalım o zaman çok teşekkür ederim 🥰
Edayigit iremnur_17 bence evet çünkü kullanırsen max 1 yıl 1 yıl içinde o kadar abartmaya gerek yok diye düşünüyorum
iremnur_17 Edayigit müslinler neyse de bu kalınlar falan gereksiz gibi 2 tane var zaten almıyım daha bari kullanırsam lazım olursa alınır zaten. Çok teşekkür ederim
iremnur_17 birpcoslu zıbına öok lazım oluyor dediler uzun kısa ve kolsuz olarak aldım bende yeni doğandan 6 aya kadar kimisi de 4-5 tane yeter diyor o yüzden kafam çok karıştı