Asl_13 Kızlar 4 cm açıklık var tahmini ne zaman doğum yaparim nst sancı var ama ben o kadar hissemiyorum belimde bı tik ağrı var
Zeynooooooo Asl_13 Asl_13 simdi baslamişsa bence akşama kadar çekecek genelde oyle.olur eyerki suni sanci verseler bence tez sag salim bebisini kucagina alisrsin
Ebevegebe Asl_13 odanın içinde bol bol yürüyün, sancınız geldiğinde yere çömelip bekleyin, zorlu kısım geçmiş bundan sonra daha kolay ve hızlı ilerleyecektir Allah’ın izniyle. :))
Sukrancinar-42 Asl_13 kendi sancınız varsa neden suni sancı versinler suni sancı sizi zorlar sabırla bekleyin hareket etmeye etmeye çalışın zaten bir kaç saatte sıklaşır sancılarınız sağ salim kavuşun 🤗