Premsesko Bebeğim kasığımda hareket ediyor ve sanki orda bir basınç oluyor gibi korkuyorum yaşayan var mu ?
Smy17 Premsesko tabiiki o haftalarda çok oluyordu benimde ayakları aşağıda oluyor bence bende çıkacak sanıyordum ve özellikle yattığımda öyle oluyordu ilerleyen haftalarda o kadar yukarı çıkıyor ki merak etmeyin bu sefer göğsünüzü kasıyor kemiklerinize dayanıyor falan normal yani hepsi 😊
MelteM2cck Bende aynısı. Doktora sordum plasenta rahim ağzına yakın biraz onu hissediyorsun dedi. Bol bol istirahat dedi yavaş hareket et korkulacak bisey yok dedi. Sende doktorunu bilgilendir mutlaka
Premsesko MelteM2cck 2 gün önce herşey yolundaydı. Ama bebek şimdi vurunca makatta ve vajinada hissediyorum ya. Bir anda feci vuruyor
Premsesko naneliseker_ vurunca bacağı vajinamdan veya makattan çıkacak gibi oluyor. Birde kaşığımın altına bir basınç baskı yapıyor normal mi
December Premsesko canım onu senin haftandan bu yana yaşıyorum ben Allah sabır versin 35. Haftaya geldim artık dayanamıyorum alacağını bilsem doktora soylicem al da ben de rahatlayayim diye. Bebek büyüdükçe beynime sıçrıyor aşağıya vuruşu.
naneliseker_ Premsesko normal eğer uzun sürmüyor ise zaten sürekli yer değiştiriyor bebekler. Geçmezse doktora sorarsınız
Premsesko naneliseker_ 🙏🙏🙏 elimden geleni yapayım ama hiç unutturmuyor alttan bir tekme ile tekrar korkular başlıyor
Premsesko December Evet bende öyleyim korkuyorum da sanki altıma baskı yapıp açacakmış gibi hissediyorum ya 😣😣😣 çok korkuyorum gerçekten
Premsesko naneliseker_ Hareketli olması başımıza iş açmasa bari daha çok küçük böyle baskı yapınca korktum
naneliseker_ Premsesko doktorum hareketli bebek severiz demişti:) birsey olmaz korkmayın öyle basit bse olsa kadınlar doğramak için ıkınma,zorlanma yapmazdı:)
Premsesko naneliseker_ Çok haklısınız 2 gün önce doktorda bana hareketli bebek iyidir dedi ama gelde yaşayana sor 🫠 galiba daha küçük diye panik yapıyorum birde başından bu yana kanama filan yaşadık panik oluyorum hemen
naneliseker_ Premsesko malesf annelik iç gudusu çok zor ama hepsinin yarısı normal kabul ediliyor gebelik döneminde hersey yaşayabilirsin dönem dönem şikayet olarak.
Premsesko naneliseker_ Şimdi ayağa kalktım bir basınç yok mesela ama yatınca bebek kaşığıma indiği an başlıyor. Öyle böyle günler geçecek galiba 🙏
naneliseker_ Premsesko benim 2 3 gün hep asagida hareket hissetim ama 25 den sonra yukarı çıkıyor hatta şuan 31 olacağım arada bir aşağıya vuruyor basınç 🤣 ileriki haftada mideye vurck baya yükseklere
Premsesko naneliseker_ Yaa yukarda olsun istiyorum aşağıda beni çok korkutuyor birde bazen bel kasık ağrılarım oluyor hafif hafif adet olacakmış gibi
naneliseker_ Premsesko hepsi normal ama üşütmeyin ben usutunce ağrırdi hep. Corap hırka giyin,patik giyin bol bol