33+3 te gittim bu güne kadar hiç böyle bişey dememişti doktor ama bu kez rahım kısalığı var dedi 27 mm olmuş 25 altına düşerse açılma başlar dedi bi ilaç verdi yüksek tansiyon için kullanılıyormuş normalde 2 gündür kullanıyorum ama baş ağrısı yapıyor ve normalde düşük tansiyonlu bi insanım başına gelen var mı erken doğum da olabilir dedi doktor bana akıl verin nasıl ilerleyecek bu saatten sonra 😕