Ben orda normal doğum yaptım.kontrollerde ömer bey ve Sümeyye hanımdan memnundum.odalar tek kişilikti o konuda memnundum ziyaret giriş çıkışları saatlerinde olabiliyor baba da ziyaret saatlerinde gelebiliyor o açıdan memnun kalmadım uzaktan anlamlar geldi onlara bile sorun oldu ebeler çok tatlıydı doğumhane odası güzel duş tv dolap var ferah oda fakat duş giderleri bozuk ben doğum sancılarımda duş yapmak istemiştim çünkü rahatlamak için genel alçıdan tavsiye ederim tecrübeliler