Fatmagll 17+4 haftalık hamileyim son bir haftadır bel ağrım var çok şiddetli değil kasıklarımdada aynı şekilde kasıklarımda geriliyormuşxasına ağrı oluyor normal mi sizce
Seymaa1008_ Genellikle hormonlardan olabilir. Veya bebek kendine yer açtığı için ağrıyor olabilir. İlk aylarda benimde öyle olmuştu