Seymaa1008_ son 62 ama 14 gün öncesi alınıcak sezeryan olduğu için son benim için 48 gün kaldı 🥹 tabiki beklerse abileri 35 ve 36 tıda gelmişti ama doktor Buda 38 i beklemez dedi bari 36 yı doldursun diyorum öyle olursa da 34 gün kaldı korkuyorum çünkü başka bir hastanede hiç görmediğim bir doktor yapıcak doğumumu zorunlu olarak öyle oldu yoksa ilk ikisinde doktorum çok motıve edıyordu beni çok rahattım inşallah rabbim iyi insanlarla karşılaştırır bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🥹💕💕