FatmaE genelde 2 hafta önce 38 haftayı doldurunca alıyorlar herhangibir risk yok ise eğer. Ama 37 haftadan sonrası normal kabul ediliyor bir sıkıntınız yok ise normal doğum yapacaksınız 49 hatta 41 kadar bekleyebiliyorsunuz benim 41+1 de sancılarıma rağmen oğlum kanala inmediği ve açılmam ilerlemediği için sezaryene alındım şimdiki gebeliğimde ilk gebeliğimden dolayı sezaryen olacak ğzerinden çok vakit geçmedi gittiğim hastanede 38 haftadan itibaren planlı sezaryene alıyorlar