Hola Selam kizlar, kar tatili icin ici polarli hamile tayti arayisina girdim. Ali express’e baktim ici peluslular var sonra N11de de olduklarini fark ettim ama bir arkadasim corap toptancisi beni uyardi onlarin bir cogu kansorojen madde iceriyor olabilir denetimleri yok, hamilelik doneminde ne kendine ne de sonrasinda bebegine kiyafet asla alma kullanma dedi. Bilginiz olsun istedim. Bu arada buldum mu evet tesadufen nisantasi city’s de ki Berk ic giyim magazasinda denk geldim sadece siyah ve gri vardi 89tl’ye aldim. Bizim totomuz donmasin 🤗
Kumral60 Hola 😂😂😂 cok guldurdun beni benimki üşüyor normal hamile tayti aldim kalin bulamadim karda da icine kalin pantolonlu corap alcam cnm ben pantolon giyemiyorum normal hayatta da subata kadar idre edicez.
Hola Kumral60 😂😂😂 mapiyim kimse yazmayinca triplere girdim burda 😁😁 ben aldim ici polarli herkes de nasiplensin diye yazdim kimse takmadi valla cok kalin ve cok guzel bisey cikti 🤩
Kumral60 Hola Bazen görmüyorlar canim postlar asagida kaliyor. Bemde bulursam alirim bir tane hasta olmayalim.