Ahahah 41+1 olduk kızlar minik kızım hala gelmedi ne yapacagim bilmiyorum böyle giderse zorunlu sezaryen olacağım herhalde 2 cm acilmam var doktorum 4 gün daha bekleyelim dedi Salı günü suni sancı verilecek
Sumeyra76 Ahahah fatma ana eli otu al canım onu kavanoza koy üstünede su çek iç açılman hızlanır ben çok faydasını gördüm
Ayse4242 Benim kizimda gelmek istememişti yürüyüş sguat duşta sguat herseyi denedim gelmek istememişti şimdi 4yasinda suni sancı ile dogumum gerçekleşti hiç korkmayın Rabbım sağlıcakla almanızı nasip etsin 🥰
Ahahah Ayse4242 inşallah suni sancı bazen ise yaramıyor diyorlar direkt sezaryena alıyorlar falan diyorlar korkuyorum normal olsun istiyorum zor muydu peki suni sancı normal doğum?
Ayse4242 Ahahah Vala benim zor olmadı öğlen 11 de taktılar gece 12 45 de doğum yaptım sadece üç saat çok zorladı o kadar kendi sancim da olsaydı o kadar çekerdim. Ama dikişlrim çok du çok sukurhepsi geçti gitti kızlarıma değer 🤩🤩🤩
FNGNN Ya çocuk içerde tuvaletini falan yaparsa diye korkmuyorusunuz hiç? 40 haftayı geçince benim direkt aklıma bunlar geliyor. Ya da çocuk 30 lü haftalardan sonra haftalık 300-400 Gr kadar alabiliyor. Kilosu ne kadar oldu normal doğuma uygun mu hala? İrilesti artık normal doğum zor olur kesi veya yırtılma çok olur derlerse beklediginize değer mi ? 41 haftada bir doğum yaptım 6 yıl önce çok endileselenmistim şahsen
elmaelmaelma Küvetiniz varsa dayanabileceğiniz kadar sıcak su doldurup içinde oturun bir süre, bence en etkilisi bu oluyor. Yürüyüş dışında merdiven inip çıkma ve sırtınızı duvara yaslayarak yavaşça çömelip kalkma hareketlerini de yapmaya çalışın.
gudmorningbeya elmaelmaelma hareketleri azaldı diye doktora gidiyorum şu an inşallah her şey yolundaysa eve dönünce yapıcam bunları teşekkür ederim 🙏🏻