Kalbimmmmm 33e kadar makat gelişliydi en 33de ise döndüğünğ söylemişti doktorum en son 35de gittim ki tekrar makat gelişli olmuşş böle yaşayan varmı dönmw ihtimali olurmu acaba son anda tekrar şuan 36+5