Kızlar selamlar, cumadan beri hafif sancılarım vardı, nst de 20 dakikada 3 sancı çıktı 80-100 bandında…
Dün ağrılarım da artış olmuş ve şeffaf/sarımsı bayaa fazla akıntım gelmişti
2-3 saat önce ağrımın daha da arttığını fark ettim ama bir şekilde uyudum 3 de dayanılmaz ağrı ile kıvranarak uyandım çok hafif pembe bir akıntı geldi, belim çoook şiddetli ağrıyor. En yoğun regli acısı bu. Bayıltıp ambulans çağırtan regli acısına çok benziyor (yılda 1-2 balıma gelir)
Nefesimi kontrol edebildiğim an suyun altına gireceğim ve birazdan ebeme haber vereceğim
2 dakikada bir 50-60 saniyelik sancılar…
yalancı olamaz