abnw Yuksek tansiyon diye post açmıştım kızlar, tansiyon düşmeyince sezeryana aldılar bende doğurdum, aralık annesi olacaktım kendimi bir anda doğumda buldum bende kasım annesiyim
Mmnj abnw hayr’lı olsun canm 🥰 gözün aydın küveze Alındı bebiş tansiyon yüksek olduğunu ölctünmü anladn çok merak edyrm anlatrmsn
abnw Mmnj kuvezde degil kilo olarak kilosu iyi ama ciğerlerinde suyu atmasıni bekliyoruz, eğer durumu iyi olursa o şekilde yanıma verecekler
Tns1925 Bende 36+2 de doğum yaptım canım. 2610 gram doğdu kızım. Bizde solunum sıkıntısından dolayı yoğun bakıma alındık. Bugün görüş günümüz. Umarım en kısa sürede sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı.