Azracagla bende 32 haftalığım mide yanması bende erken başladı ne yemek yiyebiliyordum ne su içebiliyordum burada yazan mide yanmasıyla alakalı hepsini yaptım ilaç almak istemiyordum ama bir yere kadar dayandım doktoruma söyledim bir ilaç yazdı sonra içmeye başladım şuan çok şükür rahatım yanma hissettikçe alıyorum her gün de içmiyorum zaten içince ilacı beni 2-3 gün götürüyor sizde çok muzdaripseniz doktorunuza söyleyin