Sırt üstü yattığınız zaman bebek omurga toplardamarına baskı yapar tansiyonunuz nabzınız sıkıntıya girer hatta ileriki haftalarda ayağa kalktığınızda baş dönmesi göz kararması düşme yaşama riski oldukça yüksek bebeğe de yeterli miktarda kan gitmez o yüzden sırtüstü yatış önerilmiyor