Kızlar ben en son 28 mayısda adet oldum ama geç döllenme olduğu için ilk doktora gittiğimde adetmden 2 hafta sonrasında hamile kaldıgım ultrasonda gözüktü ole haftası çıktı yani dün ben detaylı ultrasona girdim ordada haftam adetime göre çıktı tam ve kağıdıma haftamı ona göre yazdılar şimdi ben nasıl hesaplıcam bunu anlamadım 28. Haftamda kan uyulmazşığı iğnem varda o yüzden merak ediyorum