_Sedaa_ Kızlar cuma günü çatı muayenesi oldum cumartesi doktorum 1 cm açıklık var dedi. Biraz lekelenme olabilir dedi. Cumartesi günü baya lekelenme geldi pazar sabahı sümüksü jöle gibi kahverengi bişey vardı anlamadım doktora lekelenme hâlâ devam ediyor normal mi dedim normalmiş ama burdan birkaç şey okuyunca acaba nişan mı dedim. Şimdi belim aşırı derecede ağrıyor bebek vajinaya baskı yapıyor çokta hareketli ara ara oluyor anlamadım. Doğum mu başlıyor nişan mıydı gelen lütfen bilen yazsın 🙏🏻
Yaprakdokumuseverr _Sedaa_ Nişandır sümüksüyse. Doğumu nişan belirlemez sancı sıklığınızı takip edin.
Medineuyanik _Sedaa_ büyük ihtimalle nişan gelmiş canım , ama sakin ol sancılarını takip et hastane yakınsa eğer sana sancıların düzene girip 5 dakikada bire düşünce hastaneye geç
_Sedaa_ Medineuyanik hastanede uzak bilemedim. Sabahı mı beklesem yoksa şimdi mi gitsem ara ara vajinamda baskı hissediyorum belimde ağrıyor
Medineuyanik _Sedaa_ için nasıl rahat edicekse öyle yap bence istersen evde bekle istersen hastaneye geç canım tamamen kendi iç rahatlığını düşün kendini strese sokma bebekde senin stresinle strese girmesin
BoraRmysaEsndmr Ben de aynı durumdayım, bir de 11 den beri pembe pembe kan geliyor, acile gidelim dedik. İlk dogumum tecrubesizim ben de
_Sedaa_ BoraRmysaEsndmr benimde ilk doğumum sabahtan beri netten araştırma yapıyorum giderseniz haber verin lütfen
2_melek_annesi07 Ben de normal doğum yapmıştım ayın 20 sinde saat 10 gibi bı uyandım hiç halim yoktu ayakta duracak takatim yatağıma tekrar uzandım nasıl diyin bı ağrı var ama nasıl bı ağrı tarifi yok regl gibi hafif ama halsizlik çok fazla bel ağrısı çok fazla ssonra tekrar bı uyandık saat 3 gibi öğlen lavaboyw bı gitim bildiğin kan regl kanı gibi korktum bu de ilk doğumum ambulansi aradık geldi hastaneye gittiğimde 1cm açılma olduğu söylendi eve döndük sancılarımi takip ediyorum önce 7 dk 9 dk da bir gelen sancım gece 12 den sonra 5 dk 1 e düştü hastaneye gittik 4 cm dediler yatis verdiler doktoruma haber verdiler nst ye bağlıyorlar fln sabaha karşı 10 cm i buldu saat 3:40 kdr fln odada sancı çektim 10 cm olduktan sonra doktorumu arayıp amaliyathaneye indirdiler canım yani kahverengi lekelenme doğumun habercisi bende direk kanama olmuştu leke gelmeden