Evet kızlar bende sizler gibi çok okuyordum pozitif doğum şükür bana da yazmak nasip oldu 26 Ekim gece 3.30 da suyum geldi direk doktoru aradık doktorda gelin hemen dedi hastaneyle yaşadığım şehir arasında 45 dk lık yol mesafesi vardı çünkü neyse biz çıktık yola 4.30 da hastanedeydik ben çok rahattım kızlar hiç korkmadım sürekli dua ettim bu arada sancım yoktu belim çok hafif ağrıyodu saat 5.30 gibi sancılarım gelmeye başladı ilk adet sancısı gibiydi sonra çoğaldı hastaneye gittiğimde açıklığım 4 cm di doktor 1 saat sonra geldi epidüral alacaktım ama doktor geldiğinde açıklığım 8 cm olmuştu bu yüzden epidüral almama da gerek kalmadı açılma için özel olarak bişey yapmadım hatta sürekli nst ye bağlıydım doktor gelene kadar kontrol altında tutmak istedi bu yüzden sancılarımı nstde karşılamak zorunda kaldım doktor geldiğinde ise çok kısa süre için de doğuma alındım 8 cm den sonrası biraz daha ağrılı ama zaten o son radde artık çocuk geliyor diye sancılar o kadar sık oluyor zaten o da en fazla 15 dk dır bana kesi atıldı az bişey ama o sancılarla hiç hissetmiyorsun kesiyi sadece dikerken bana iğne yapmadılar uyuşturucu sıktılar omu hissettim baya ama o da dayanılmıcak gibi değildi çocuk çıkınca bana rahatlama gelmedi ama plesanta çıkınca rahatlama geldi baya doğduğu zaman hiçbirşey olmamış gibi oluyor bütün sancılar gidiyor sadece karın ağrısı oluyor hafif hafif adet olurken ki ağrı gibi ama o da geçiyor ben doğuma yürüyerek girdim doğumdan çıkarken de yürüyerek çıktım ve çok iyiydim dikişlerim de hiç zorlamadı doğum yapmamış gibiydim yani 5.30 da sancılarım başladı hafiften 7.14 te de oğlumu kucağıma aldım 1,5 2 saat içinde doğumum oldu yani şimdi 24 günlük kucağımda uyuyor miniğim hepinize benimki kadar kolay ve güzel doğumlar dilerim bu arada 40+3 te doğurdum