Merhaba 😊 Bizde 8+3 üz . Henüz bir kere kontrole gittim kalp atışını duyduk. Temmuz 1 doğum tarihimiz dedi doktor ama haziran sonu gibi bekliyoruz. Açken mide bulantısı baş dönmesi çok fazla halsizlik var . Akşamları mide bulantısı ama çok zorlamıyor inşaallah 3. Aydan sonra geçer . Bu arada en çok ne yemek istiyorsunuz ben tatlı tuzlu ekşi hepsinide yemek istiyorum normal mi 🙈 😂