Berram Bugün gecikmemin 7.günü 1,5 sat önce kanamam başladı 1 damla şklnde ...regl oldm . Hiç gecikmem olmazdı bukdr gün gecikmemin sebebi ne olabilir?
Selinnnce Berram bende gunu gunune olurdum normalde ama bebek istedigmden beri hep gecikiyor stresten canim
canaile canım adet günüm geçeli 12.gün ve her ay 32 günde bir düzenli adet olurdum.bekliyorum bakalım ne zaman olucam doktorada gittim adet günümün 4 günü kan verdim gebelik yok bekliyorum halen merakla.
Ftmanur Canım benimde geçen ay tam 7 gün gecikti 8. Gün regl oldum hiç bu kadar gecikmem olmazdı hastaneye gittim negatif çıktı yumurtalıklarıma felan baktırdım bi sıkıntı çıkmadı 🙏🏻 ama vücut kendini hamileliğe hazırlarmış olumlu düşün kafana takma çünkü bende çok takıntı yapıyorum 4 aydır uğraşıyorum ama maalesef hayırlı zamanda gelsinler inşallah 😍
deletedmom6295 Berram hep aynı yoldan geçtik tam 18 ay regl gecikmeleri neler neler yaşadım rabbim hayırlısıyla güzel haberleri almanızı nasip etsin🙏🏻
deletedmom6295 Berram kimisinde öyle oluyor mesela bende gebelikten bir önceki ay testte çift çizgi çıkmıştı ama hamile değildim. yalancı birsürü belirti oluyor